
В ідеалі це мав бути якийсь класичний колір типу чорний, білий чи сірий, але коли мені на очі потрапило оголошення про продаж синього кабріолету, я зрозумів, що немає часу вибирати колір, це ж мати його кабріолет. Я зателефонував товаришу і ми поїхали знайомитись з малюком.
Попередній власник виявився тим ще баригою і продав би навіть лижі інваліду. Ми не стали їхати на СТО і проводити якісь діагностики, просто зателефонували на сервіс, де нам сказали, що з ним все ОК і вкласти доведеться ну від сили баксів 100-150 … через пару годин ми вже сиділи в МРЕО чекаючи своєї черги.
Пристосувавши нові номери на бампер спереду та ззаду, ми зняли дах, затарили пиваса та поїхали обмивати нового члена моєї родини. Це було рівно два роки тому, 14 квітня 2018-го. у день, коли я зустрів найкращого друга.
По суті
Все що ви чули про Smart-е – правда. Дивлячись, що саме ви чули…
- Капсула смерті – неправда! Так кажуть тільки уебани, які нігер не знають і навіть не намагалися впізнати. Суть цих дрібних засранців у їх конструкції та можливості розвалити практично будь-яку машину при зіткненні.
- Економність – неправда! Ці засранці жеруть як не в себе, мій літровий з турбіною 2008-го року, є близько 7-8 літрів на сотню, що для своїх габаритів дуже багато.
- Тісний салон – неправда! У салоні досить просторо і якщо ти шпала під два метри тобі все одно буде куди простягнути ноги, а якщо ебанути водійську сидічку до кінця, то не факт, що ти до педалей дістанеш.
- Маленький багажник – неправда! Я дохуючи чогось у ньому перевіз, влазить 4 колеса ще й місце під спортивну сумку залишається. У батьківський Москвич стільки сумок не влазило, як та кількість, яку мамка напижувала в багажник Смарта, коли я її з села забирав. Спати в машині теж досить комфортно якщо що. На рахунок потрахатись не скажу, не гуляю, але ебать, це кабріолет, я думаю там можна ебтісь в будь-яких позах, була б фантазія.
- Здуває вітром – частково правда. А кого блясти не здуває в ураган? Ми проїхали на ньому до Польщі і назад, ссикотно було тільки коли ми обганяли фури, трохи хитало. А загалом норм.
- Жорсткий – чиста правда. Пиво зі скляної пляшки не пити краще, можна виплюнути зуби на наших дорогах. На автобанах та гарному асфальті пливе як Чорна перлина по морю.
- Парковка – чиста правда. Якщо вмієш паркуватися, тоді все заебись, але в моєму випадку, хоч танк, хоч Смарт, паркуватися за два роки я до ладу не навчився. Тож тут справа кожного. Природно теоретично, через габарити це має бути зручно і легко, але не для мене.
- Погана прохідність – неправда. Я їздив на ньому на риболовлю, колесив по полю і проїжджав там де важко перебирався паркетник з нашої ж компанії, чувак був в ахуї. Ясен хуй це було не болото, а сухе бездоріжжя, але все-таки. У Smart-а немає морди, йому нема чим чіпляти землю, він просто заїжджає в яму і виїжджає. Засніжену зиму теж відкотив на ура, тут уже від здорового глузду та гуми залежить, якщо не навалювати в ожеледицю на літній гумі, то все буде нормально, по снігу теж йде нормально, якщо застрягнеш, то просто береш і виштовхуєш.
По трасі ми мчали зі швидкістю 145 км/год – це максимальна швидкість заявлена в його специфікаціях, водночас GPS на телефон зрідка видавав 149 (напевно з гірки), а стрілка спідометра вперлася в останню позначку в 160 км. Середня витрата за таких швидкостей була 8-9 літрів. Але за таких розкладів їхати на цій машині трохи сикотно, це міський автомобіль або як я його називаю лаундж-мобіль для дівчаток (якщо це кабріолет). 80-90 км без даху під сонечком з якоюсь теличкою пасажирською – це те, для чого він був створений.
За два роки мені довелося змінити вентилятор інтеркулера, тому що посипалися підшипники, якісь там стійки або типу того, тому що влетів у нехуевих розмірів яму і погнув усе до хуїв, і зчеплення, яке на одному СТО сказали треба міняти два роки тому, а на іншому сказали минулого тижня – вже час. Всі! Все блять! Своєчасна заміна масла і тебе взагалі нічого не ебет, ну хіба що крім крім лампочок, вони гаснуть регулярно, через жорстку підвіску, пружинки в лампочках розжарювання просто йдуть по пізді, так що в комплекті з аптечкою раджу затарити пару штук запасних лампочок.
Цифри
За 2 роки, з квітня 18-го по квітень 20-го я виклав на машину 92 тисячі українських грошей. До цієї суми входить абсолютно всі витрати на машину, крім бензину.
Тобто: новенькі литі диски + їх фарбування, зимова гума і дві передні літні, тонування, мийка, пилосос, заміна олії, заміна/лагодження тієї хуйні, про яку писав у попередньому абзаці, шампунь з кондиціонером для знімного даху, нові двірники, нові лампи , ще кілька разів нові лампочки, хімчистка, нові килимки, якісь заглушки для важеля поворотників, ковпачки на диску з логотипом, ковпачки на зимові диски, вогнегасник з аптечкою і ще якась дрібна поебень… словом – не тільки ремонт .
Ну а бензин це окрема тема, але зазначу що на нього пішло 57к з копійками. Це щоденні поїздки на роботу і додому, до матері, покататися, катнути Київ-Львів-Київ, Київ-Ужгород-Львів-Люблін-Київ, кудись на київське море, ще кудись у передмістя… коротше накатати 30 000 км (31 з копійками, якщо точніше) у сумі.
Дохріна так бабуся пішла, якщо розібратися.
Головне
Smart – це не машина щось перевезти чи кудись поїхати. Smart – це повноцінний член сім’ї, твій найкращий і вірний друг.