Про початковий код GTA: Vice City и Grand Theft Auto III

Команда витратила багато часу і досягла поставленої мети, умільці провели процес зворотного інжинірингу вихідного коду GTA III та Vice City, опублікувавши файли у відкритий доступ.

Важко спрогнозувати, до чого це призведе, проте моддери зможуть використовувати ці файли для внесення масштабних змін та повної переробки цих проектів. Якщо брати приклад із Mario 64, то реконструкція коду дозволила випустити фанатську версію на PC, а також додати трасування променів. Однак GTA: Vice City та GTA III вже доступні на платформі, тому якщо зміни і будуть, то на глибшому рівні.

Реконструйовані білди вже успішно протестовані на Windows, Linux та FreeBSD. Крім того ігри включають як оригінальний рендеринг RenderWare (D3D8), так і більш просунутий.

Попереду ще потрібно виправити ряд проблем, наприклад фізику при високій частоті кадрів.

Однак тепер завантажити моду не вдасться: адміністрація сервісу GitHub видалила їх на вимогу видавництва Take-Two Interactive.

В офіційній заяві компанії сказано: «Вміст наведених нижче посилань складається з матеріалів, захищених авторськими правами. Публікація наших матеріалів, захищених авторськими правами, на ці адреси є несанкціонованою, і вони мають бути негайно видалені». За словами Take-Two, ентузіасти не ліцензували свою роботу, а значить, її потрібно вилучити з вільного доступу.

Представники видавництва опублікували список посилань на GitHub, які пов’язані з re3 та reVC. Адміністрації нічого не залишалося, крім як видалити контент за вказаними адресами. В результаті покращені за допомогою зворотного інжинірингу версії Grand Theft Auto III та Grand Theft Auto: Vice City стали недоступні користувачам.

Великі компанії рідко видаляють фанатські модифікації, але в цьому випадку, зважаючи на все, причина криється в появі на GitHub вільного доступу до вдосконаленого вихідного коду GTA III і GTA: Vice City.