Часті запитання про MMX Node

У цій статті ми опублікували поширені запитання щодо фармінгу та технічних проблем.

Farming FAQ

Чи потрібен мені графічний процесор для створення ділянок/ферми?

Ні, OpenCL — це необов’язкова реалізація для зняття навантаження з ЦП під час роботи повного вузла. OpenCL використовується для перевірки функції верифікованої затримки (VDF), яка пов’язана з кожним блоком. Повний вузол можна запустити повністю без прискорення GPU, але в більшості випадків використання GPU буде швидшим і енергоефективнішим.

Чи можу я використовувати свій старий графічний процесор 10-річної давності?

Для досягнення найкращих результатів рекомендується використовувати пристрої, які підтримують OpenCL 1.2. Було продемонстровано, що пристрої OpenCL 1.1 можуть перевіряти VDF, але продуктивність значно нижча, ніж у карт навіть 1 покоління новіших, і додаткова вимога щодо встановлення спеціальних драйверів для підтримки старіших карт може бути складною залежно від використовуваної операційної системи.

Чи можу я використовувати ділянки Chia/Chives для вирощування MMX?

Ні. Як і Chives, mmx використовує унікальні сюжети, щоб відрізнити себе від Chia. Структура змінної винагороди на основі netspace диктує, що зростання netspace має вимагати додаткових витрат, щоб забезпечити рівень стабільності вартості базової монети. Якщо вартість монети зростатиме, буде нанесено додатковий мережевий простір, що збільшить виробництво нових монет, що знову збалансує вартість у бік зменшення в циклі зворотного зв’язку.

Чи працюватимуть сюжети, які я зараз створю, у головній мережі?

Так, була початкова потреба у повторному створенні, коли було виявлено потенційний експлойт, який би дозволив використовувати діаграми, відмінні від mmx. У поточному стані всі графіки, дійсні в testnet3, створені за допомогою останнього випуску mad max plotter, працюватимуть у основній мережі.

Чи будуть pool plots?

Це призначена функція, яка має бути готова до запуску основної мережі.

Який мінімальний/максимальний k-розмір для ділянок?

Для testnet мінімальний k-size становить k26, для mainnet мінімальний k-size буде k30 протягом 3 років, а потім k31 протягом додаткових 3 років. Наразі немає максимального обмеження розміру k (за винятком того, що k40 наразі є закодованим обмеженням), але максимум, який ви зараз можете побудувати, це k34 за допомогою останнього плотера mad max, якщо ви не пишете спеціальну реалізацію chiapos.

Чи залишаться монети mmx, які я фармлю зараз, у моєму гаманці для основної мережі?

Ні, монети знаходяться лише в блокчейні тестової мережі, і кожна тестова мережа запускає новий блокчейн зі скинутим гаманцем. Mainnet також буде новим блокчейном.

Технічне FAQ

Як працює модель змінної винагороди?

Функція змінної винагороди така:

reward = max(max(difficulty * const_factor, min_reward), TX fees).

Де min_reward і const_factor фіксуються під час запуску. Це означає, що коли фермер виграє блок, винагорода, яку він отримає, буде найвищим із трьох значень: мінімально допустима винагорода фермеру (встановлюється мінімальною винагородою), розрахована винагорода фермеру (на основі чистого простору/складності) або транзакція комісії за цей блок. Якщо комісії за транзакції вищі за винагороду фермеру, нові монети не створюються, що обмежує пропозицію монет і підвищує ціну монет. Це підвищення ціни на монети залучить новий мережевий простір, який збільшуватиме розраховану винагороду, доки вона не перевищить комісію за транзакції, створюючи нові монети для збільшення пропозиції та, таким чином, стабілізуючи ціну вниз. Немає обмежень на вироблені монети, натомість вартість монети залежатиме від вартості ферми, а також від фактичного використання монети.

Як ви збираєтеся запобігти атаці повторення/шліфування?

Атака повторення — це не стільки атака, скільки альтернативний спосіб надати докази. Безперервне повторне створення графіків означає використання дуже швидкої системи для постійного створення нових графіків, які завжди пропускатимуть фільтр, а потім видалення цих графіків із пам’яті, коли надходить наступний фільтр графіків. Це було б еквівалентно наявності достатньої кількості графіків, щоб завжди проходити фільтр графіків. Для фільтра графіків 512 це означає наявність 512 графіків. Хоча теоретично можна було б провести таку атаку за допомогою споживчого обладнання для k29 прямо зараз, зробити це економічно недоцільно, оскільки набагато дешевше купити сховище для 512 ділянок. Проходження сюжетного фільтра не означає надання успішного доказу та виграшу блоку. Щоб зберегти mmx як доказ простору та запобігти його перетворенню на доказ роботи, k30 матиме мінімальний k-розмір лише протягом 3 років після запуску основної мережі, а k31 — протягом 3 років після цього. У випадку, якщо технологія розвивається швидше, ніж очікувалося, і обладнання для шліфування стає доступним раніше, ніж очікувалося, фільтр графіків можна зменшити, таким чином зменшуючи кількість «імітованих» графіків, які варті кожного швидкого графіка.