Опубліковано

Technical SEO – хороший безкоштовний сервіс для перевірки сайту

Технічне SEO відноситься до оптимізації веб-сайтів та серверів, яка допомагає павукам пошукових систем більш ефективно сканувати та індексувати ваш сайт (щоб допомогти покращити органічний рейтинг).

Чеклист SEO

Пошукові системи віддають перевагу результатам пошуку веб-сайтам, які демонструють певні технічні характеристики – наприклад, безпечне з’єднання, адаптивний дизайн або швидкий час завантаження, – а технічне SEO – це робота, яку вам необхідно виконати, щоб ваш веб-сайт відповідав цим вимогам. Нижче ви знайдете список важливих кроків, які ви можете зробити, щоб забезпечити оптимальну технічну оптимізацію пошукових систем. Дотримуючись цих рекомендацій, ви можете гарантувати, що безпека та структура вашого сайту відповідають очікуванням алгоритмів пошукових систем та відповідним чином винагороджуються у результатах пошуку.

1. Використовуйте SSL.
Secure Sockets Layer – SSL – це технологія безпеки, яка створює зашифрований зв’язок між веб-сервером та браузером. Ви можете легко знайти сайт за допомогою SSL: URL-адреса веб-сайту починається з https://, а не з http://.

У 2014 році Google оголосив, що вони хочуть бачити «HTTPS всюди» і що безпечним HTTPS-сайтам надаватиметься перевага в результатах пошуку порівняно з небезпечними. знак дорівнює

Таким чином, є сенс, де це можливо, забезпечити безпеку вашого сайту – це можна зробити, встановивши сертифікат SSL на ваш сайт, хоча більшість провідних розробників сайтів тепер включають SSL за замовчуванням.

2. Переконайтеся, що ваш сайт оптимізовано для мобільних пристроїв.
«Адаптивний» дизайн веб-сайту автоматично налаштовується, щоб ним можна було легко переміщатися і читати на будь-якому пристрої.

Google чітко усвідомлює той факт, що наявність чуйного сайту вважається дуже важливим сигналом ранжирування згідно з його алгоритмами. А з використанням підходу Google «спочатку мобільні» до індексації контенту, адаптивний сайт став важливішим, ніж будь-коли.

Тому є сенс переконатися, що ваш веб-сайт повністю адаптивний і відображатиметься у найкращому можливому форматі для користувачів мобільних пристроїв, планшетів або комп’ютерів.

3. Пришвидшіть свій сайт.
Пошукові системи віддають перевагу сайтам, які швидко завантажуються: швидкість сторінки вважається важливим сигналом ранжирування.

Є кілька способів прискорити роботу вашого сайту:

Скористайтеся швидким хостингом.
Скористайтеся постачальником послуг швидкої DNS («системи доменних імен»)
Зведіть до мінімуму “HTTP-запити” – зведіть до мінімуму використання скриптів та плагінів.
Використовуйте одну таблицю стилів CSS (код, який використовується для вказівки браузеру веб-сайту, як відображати ваш веб-сайт) замість кількох таблиць стилів CSS або вбудованого CSS.
Переконайтеся, що ваші файли зображень якнайменше (без зайвої пікселізації)
Стискайте свої веб-сторінки (це можна зробити за допомогою інструменту GZIP)
Скоротіть код свого сайту – позбавтеся непотрібних прогалин, розривів рядків або відступів у HTML, CSS та Javascript (для отримання допомоги див. сторінку Google Minify Resources).

4. Виправте проблеми з дублюванням вмісту.
Дубльований контент може збивати з пантелику користувачів (та й алгоритми пошукових систем); його також можна використовувати, щоб спробувати змінити рейтинг у пошуковій видачі або залучити більше трафіку.

В результаті пошуковим системам це не подобається, і Google і Bing радять веб-майстрам виправляти будь-які виявлені ними проблеми з контентом, що повторюється.

Ви можете виправити проблеми з контентом, що дублюється:

Запобігання публікації вашої CMS кількох версій сторінки або публікації (наприклад, шляхом відключення ідентифікаторів сеансів, якщо вони не є життєво важливими для функціональності вашого веб-сайту, та позбавлення від версій вашого контенту для друку).
Використовуйте елемент канонічного посилання, щоб пошукові системи знали, де знаходиться «основна» версія вашого змісту.

5. Створіть картку сайту у форматі XML.
XML-карта сайту – це файл, який допомагає пошуковим системам розуміти ваш веб-сайт при його скануванні – ви можете думати про це як про свого роду «дорожню карту», ​​що повідомляє пошукові системи, де саме знаходиться кожна сторінка.

Він також містить корисну інформацію про кожну сторінку вашого сайту, включаючи

коли сторінку було востаннє змінено;
який пріоритет має на вашому сайті;
як часто він оновлюється.
У BigCommerce ваш XML-сайт створюється автоматично; якщо ви використовуєте іншу платформу, вам може знадобитися генератор карти сайту для її створення.

6. Розгляньте можливість увімкнення AMP.
AMP – це проект, що підтримується Google, метою якого є прискорення доставки контенту на мобільні пристрої за рахунок використання спеціального коду, відомого як AMP HTML.

AMP-версії ваших веб-сторінок швидко завантажуються на мобільні пристрої. Вони роблять це, видаляючи ваш контент та код до мінімуму, залишаючи текст, зображення та відео незайманими, але відключаючи скрипти, коментарі та форми.

Оскільки вони завантажуються так швидко, AMP-версії сторінок зі значно більшою ймовірністю будуть прочитані та поширені вашими користувачами, збільшуючи час очікування та кількість зворотних посилань, що вказують на ваш контент – все це добре з погляду SEO. Крім того, Google іноді виділяє AMP-сторінки на видних каруселях у результатах пошуку, що дає вам важливий імпульс пошуку.

7. Додайте на свій сайт розмітку структурованих даних.
Розмітка структурованих даних – це код, який ви додаєте на свій веб-сайт, щоб допомогти пошуковим системам краще зрозуміти його вміст. Ці дані можуть допомогти пошуковим системам ефективніше індексувати ваш сайт і надавати більш релевантні результати.

Структуровані дані

Крім того, структуровані дані покращують результати пошуку за рахунок додавання “розширених фрагментів” – наприклад, ви можете використовувати структуровані дані для додавання оцінок до відгуків; ціни на продукцію; або інформація про рецензент (приклад нижче).

Оскільки вони візуально більш привабливі та одразу виділяють корисну інформацію для пошукових систем, ці розширені результати можуть покращити ваш рейтинг кліків (CTR) та залучити додатковий трафік на ваш сайт. Оскільки сайти з результатами, що показують більш високий CTR, як правило, вважаються такими, що отримують перевагу в пошукових системах, варто докласти зусиль для додавання структурованих даних на свій сайт.

8. Зареєструйте свій сайт у Google Search Console та Bing Webmaster Tools.
Консоль пошуку Google та інструменти для веб-майстрів Bing – це безкоштовні інструменти від Google та Microsoft відповідно, які дозволяють відправляти свій веб-сайт до їх пошукових систем для індексації.

Коли ви будете готові запустити свій веб-сайт, ви повинні надіслати його карту сайту у форматі XML (див. Вище) як у Google Search Console, так і до Інструментів для веб-майстрів, щоб вони могли сканувати ваш новий сайт і почати відображати його результати у результатах пошуку.

Ці служби також дозволяють стежити за загальною продуктивністю вашого сайту з погляду пошукової системи – інші речі, які ви можете робити за допомогою цих інструментів, включають:

перевірка зручності використання вашого сайту на мобільних пристроях
доступ до пошукової аналітики
перегляд зворотних посилань на ваш сайт
відхилення спам-посилань
і багато іншого.